Hahaha, Modos utskick var lätt det roligaste jag någonsin läst :)
Inlägg: 1218219
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heleniz: ja det här ska man visa för svårt deprimerade männsikor, är dom deprimerade efter att ha läst detta, ja då är dom....modoiter och går tyvär inte att hjälpa!