Icing-Ove: kul, vad är det för trams. jag pratar om roligt ;-)
Inlägg: 1218282
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
OK, jag tramsar för mycket, inser jag. Nu snackar vi om Kulan istället...jag menar Kolan. Har han kapacitet att lyfta sig eller har ni gett upp?
OK, jag tramsar för mycket, inser jag. Nu snackar vi om Kulan istället...jag menar Kolan. Har han kapacitet att lyfta sig eller har ni gett upp?