dr-nix: Din länk har sju C, min har bara en. ;)
Inlägg: 1218389
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: jag länkade bara till ep's sida för laget (edit om det skulle vara av intresse att kolla in laget). Jag plockade inte informationen om lagkapten därifrån (jag visste det bara).
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
T T: Ok Tackar.
Jag hade hoppats o trott att Anton skulle vara kapten.
Men ett A är inte dåligt heller.
Jag hade hoppats o trott att Anton skulle vara kapten.
Men ett A är inte dåligt heller.