1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1218472

Sv: Silly Season 09/10

Lulle: Ja det tycker jag.

Division 1 i all ära, men detta kanske innebär att ni som lirar i NHL (Nolby Hockey League) inte sitter säkert så att säga ;) Slå aldrig av nallen.

Skämt å sido. Det här visar iaf att klubbledningen förstår allvaret med att ha en för tunn trupp i och med att tongivande spelare som Lander och MPS blir borta i 7 matcher. Sedan har vi ju det här med skador också.

Någon som vet hur det står till med fransmannen Måns? Lutar det åt att han lirar på annandagen?


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Sa IFSH nej till utlåning under denna period frågar man sig? Nu är väl JS ingen helt omeriterad spelare men ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer