är de någon som har koll på skade läget i truppen inför morgondagen . typ fransosen gabbe mf
Inlägg: 1218698
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
superfalle: Det spelar ingen roll vem eller vilka som är skadade...
I morrn finns inget annat än KAMP. Kamp till sista svettdroppen.
Även om vi skulle förlora så ska vi fanimej ge nolaskogsmupparna en kamp dom aldrig glömmer. Både på isen och läktarna.
KROZZA KROZZA KROZZA !!!!!!!!!
I morrn finns inget annat än KAMP. Kamp till sista svettdroppen.
Även om vi skulle förlora så ska vi fanimej ge nolaskogsmupparna en kamp dom aldrig glömmer. Både på isen och läktarna.
KROZZA KROZZA KROZZA !!!!!!!!!