MB: Anders Lindbäck. Wow. Magnifikt. Makalöst. Underbart. Vackert!
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.