1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219082

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
mikenomad: Jo det är sant.
Men Tomten ÄR Röd o Vit, det fick dom reda på igår om dom inte visste det.
En av nissarna heter Lindbäck tror jag.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Hahl Bundy: Nissar i all ära och framförallt Lindbäck, men ska vi ta poäng i de viktiga matcherna framöver mot Skellefteå o Luleå så måste spelet bli betydligt bättre än vad det varit i de två sista matcherna mot Rögle o MoDo.
Minst en seger i dessa två kommande matcher är nästan ett måste gärna två helst. Det kommer att bli tuffa matcher o det kan komma att sluta i två förluster också och då ser det tufft ut.
Får hoppas att det lyfter spelmässigt. Är dessa fyra spelare på topp då vinner vi: Lindbäck, Caslava, Piros och Corso.

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Hahl Bundy: En annan sak ,varför tar vi hit en spelare som spelar 1.21
det kunde någon av våra juniorer gjort lika bra

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer