Inlägg: 1219418
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
lincoln: verkar som så får inte nyllet spela nåt har inte hört nånting om han över radion
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
lincoln: Kolan hade ju ett hyffsat länge mitt i slottet, synd att han inte kan hantera en puck bara.
Tack Lindbäck!