1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219472

Sv: Apropå nånting...
Manderville: Tror knappast någon kände sig som världsmästare efter modomatchen. Däremot är något uppenbarligen fetfel. Undrar hur fan man tränat under uppehållet egentligen. Man ser ju helt väck ut därute.

Framförallt besviken på hur man agerar i kampmomenten. In och hukpetar med klubborna. När man väl får för sig att vara 'rejäla' brottar man ner folk och åker på solklara tvåor. Anfallsspelet obefintligt.

Hoppas Challe kan få någon form av väckning i paus. Varför åka upp till Skellet om man inte är intresserad av att delta?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dålig andra period och synd är det om Lindbäck som var grymt bra i andra, bara hoppas vi kör på som fan o hänger dit nå mål nu i sista.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...