Inlägg: 1219473
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
RTS: Näe det är för bedrövligt på för många händer och fötter. Lyckas man ta poäng/vinna så är det en fetbonus.
Nu loggar jag ut.
Nu loggar jag ut.
Ambroo Vet inte hur många ggr man svurit över Starkovs "fuskande" samt Samuelsson existens på en ES is denna säsong, måste finnas några junisar att matcha.
Nylander känner man inte igen ännu, Piros ser loj ut, Kanadicerna ser helt ointresserad ut.
Dock såg PP spelet bra ut i första.
Så här får inte ett ES lag uppträda, särskillt inte i Tiks tabelläge.