tik02: Hade vi vunnnit hade det skillt 1 pinne. Nu skiljer det sju. Hade vi slagit Ouäögle hade det skilt 8 pinnar. Nu skiljer det noll
Inlägg: 1219507
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
lincoln: Det är så man kan gråta. Men om man skulle begära utträde ur föreningen och börja hålla på ett "töntigt innebandylag" då kan man ge sig fan på att Timrå blir Svenska Mästare.