1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219593

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
Frella: Fallet började redan förra säsongen och ingen gör något för att stoppa det tyvärr.
Vi är oerhört dåliga mot bottenkollegor och det är andra säsongen vi GER bort poäng efter poäng i sådana matcher. Jag anser att allt handlar om inställning och det är Coachen sak att förbereda laget maximalt för match och att de har rätt inställning, man kan tycka att det är upp till spelarna också, visst, men visar de inte rätt fokus ska de bänkas eller markeras på något sätt, och det är bara coacherna som kan göra det. Nu fås det lallas omkring hur som helst bortamatch efter bortamatch utan konsekvens.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
MB:

Bara att konstatera att ledningen misslyckats totalt!!!! Laget räcker inte till helt enkelt!!! Svårare än så att hitta problemet är det inte

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...