Bragd-Birger: Mycket bra skrivet "Vek ned sig" igen..... Men den interna klanen på E-on hittar säkert andra orsaker.... Löjets skimmer över Timrå IK det trodde jag inte jag skulle behöva uppleva igen... Deja vue från Peo larssons avhopp och Molins inträde då det konstaterades att de var FÖR DÅLIGT TRÄNADE... individuell sommar träning var det visst då..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men den interna klanen på E-on hittar säkert andra orsaker....
Löjets skimmer över Timrå IK det trodde jag inte jag skulle behöva uppleva igen...
Deja vue från Peo larssons avhopp och Molins inträde då det konstaterades att de var FÖR DÅLIGT TRÄNADE... individuell sommar träning var det visst då..