Taurus: Håller med, när man jagar pucken i egen zon gör man alltid samma misstag att försöka hålla bort motståndaren istället för att slå undan pucken . Man är helt enkelt rädd att få en propp. Vart var alla idag, inte ens illern Axie såg ut att kämpa. Hur har julledigheten varit? Man kan ju inte vara trötta efter 1 halv match när man vilat, tränat och laddat i 2 veckor.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man är helt enkelt rädd att få en propp.
Vart var alla idag, inte ens illern Axie såg ut att kämpa.
Hur har julledigheten varit? Man kan ju inte vara trötta efter 1 halv match när man vilat, tränat och laddat i 2 veckor.