1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614887 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219727

Sv: Rekordmatchen

John K: Var det inte så att de i själva verket går ordentligt minus på matchen, men att man ansåg att det var en möjlighet att locka personer som vanligen inte går på ishockey.

Tycker också att de kunde ha haft en publiktävling där trettio lyckliga vinnare får se till att isen är i spelbart skick mellan perioderna. Vattentunna, med någon form av spridningsduk, och snöskyfflar är verktygen.


Svarskommentarer

Sv: Rekordmatchen
Paddan: Själv hade jag hoppats på 15 minus o lite blåst med inslag av snö eller alternativt ett par minusgrader o snöstorm så man hade måst skotta isen var 5:e minut.

Undrar om Fahlman hade tyckt det var lika skojsigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer