73Sjöbba: Nu blir jag ju bara tvingad att kommentera kolan bara för det. Det är SÅ fegt av honom och SÅ dåligt att ta den där utvisningen, han kan gå på insidan och komma etta på puck men istället går han på utsidan och slänger armen runt luleåbacken bara för att han är rädd för att få en smäll. Killen är ju stor som ett hus, VAD ÄR PROBLEMET?!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
0-1 i baken, tack Kolan.