1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1221314

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
Godkänd bortamatch om man jämför de två lagens förutsättningar på spelarsidan. Hoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppas att det där var början på en uppryckning av Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Dödgrävarnas sammankomst

Bra match av Timrå, vi orkar inte riktigt i tredje.  Men man skall komma ihåg att LHC är mkt mkt mkt bättre lag än Timrå.

Timo Visar att han vill bidra, många var bra idag, var väl bara 33:an som inte höll måttet idag.

Starkov kommenterar jag inte längre,

Fick måns utgå i tredje??.

Ja ja Torsk var ju väntad, synd att man uppträder å här Mot MoDo,Brynäs,Rögle ,Saik ,ssk el Lule.

Märktes inte att Corso var borta, han är en besvikelse enligt mig.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer