Inlägg: 1221995
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Klarar man bara av Södertäljes parkering så kan man ta en förlust om det vore så. Hej så länge, nu åker jag.
Det låter nästan som du är lite fylleslug en måndag!