Olle: Challe ? Lägg ner hela skiten !!!!!!
Inlägg: 1222282
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Springsteen: fattar INTE varför Timrå ALDRIG kan få till nåt matchvinnande spel mot desperata lag, det fattade man ju med lilltån att SSK skulle köra på efter en första skitperiod, och som vanligt blir spelarnar så jädra skitnödiga, det är ta mig f-n HELT OTROLIGT.......ALDRIG får man se TIK spela smart och täppa till och konttra hem en match som typ Lule gjorde mot oss, inte en chans.
sådärja...nu har man skrivit av sig, vi får ju inte glömma att vårat lag är rejält vingklippt...får väl vara nöjd med en pinne ändå, skönt att Måns e tebaka och får in en pyts.
sådärja...nu har man skrivit av sig, vi får ju inte glömma att vårat lag är rejält vingklippt...får väl vara nöjd med en pinne ändå, skönt att Måns e tebaka och får in en pyts.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Dålig ledning - dålig tränare - dålig sportchef - dåligt lag.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Springsteen:
Färjestad har haft det tungt på slutet. Satans tur de har som möter oss på torsdag.
Färjestad har haft det tungt på slutet. Satans tur de har som möter oss på torsdag.