RocknRolf2: Vad stod det där då?
Inlägg: 1222395
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
MB: Det var ju nån som klippte in mailet här på hockeysnack vill jag minnas. Man skulle samla till sponsormöte (för att tigga pengar) men kom på att det snart var jul så det blev uppskjutet. Spelar iofs ingen roll men det kändes rätt amatör.