1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1222402

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
RocknRolf2: Sansat, skönt! I all denna ström av ångestinlägg är det skönt att Mr Neggo himself står för kvällens mest jordnära inlägg. För så är det ju, ingemansland är ff det mest troliga scenariot. Även om jag inte på nåt sätt är säker på att vi klarar det så lever hoppet om det....

Därefter; storstädning i leden, både på och utanför isen!

Så uppfriskande!

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
mikenomad: Hehe, jorå, ilskan från i höstas har snarare bytts ut till ett "räddas det som räddas kan". Trots allt så tror jag vi grejar att hålla SSK och Rögle bakom. Landers och Pääjärvis återkomst kommer att bidra till det.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.