RocknRolf2: Jag tror int faen vi klarar det ! RBK och SSK har mer hjärta... Plus att deras backar inte är chipsfeta.
Inlägg: 1222425
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Foyn: sant sant, någon nämnde(nedan) att dom dragit ner på frukten i omklädningsrummet, kn det vara till förmån för chipsen?