1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1222442

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Pätr: Klarar vi ES-kontrakt och tappar spelare som Erixon och Lander bör nog ledningen se sig om efter nya jobb illa kvickt. Kan ju tänka mig att Nubben rycker i åtminstone Erixon. Fast det är klart, vem fan vill spela under Challe? Förutom Hynning då...

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Frella:

Så j-vla illa ställt kan det väl inte vara att vi inte lyckats få fram ett kontrakt till Sebbe Erixon nästa säsong? Det är bara betala vad han är värd och skriva ett längre kontrakt. Han tillhör ju topp 2 på backsidan. Förutsättningsvis att Challe inte är kvar nästa säsong, annars blir det nog svårt...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.