Inlägg: 1222496
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
liston:
Vem vill se ett lag som INTE får vinna, ska det stå naturligtvis.
Vem vill se ett lag som INTE får vinna, ska det stå naturligtvis.
Thats only dreams, vem vill se ett lag som får vinna.
Tilldelar Challe all skit för det som händer just nu, och jag står för det.
Laget som sådant är för bra för att ligga där de ligger, om ser till varje spelare indivduellt.
Nevalaininen har två utv. igår dom gör 1 mål. slår en passning på 40 m icing, mål på tekn.efter.
OT, ett dåligt jobb bakom mål blir 3-2.
Det håller inte i KS.