Inlägg: 1222614
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Konstigt att det funkar i SSK med en rejäl utskällning, sen går man ut och vänder mot "super-töntarna" i TIK, för där går det inte att få nåt resultat trots en rejäl skrapa.
kolla på brynäs hur många viktiga spelare har dom borta egentligen????
ÄNDÅ vinner man och kämpar ner lagen, så klaga inte Timrå ni är inte bättre tyvärr