Inlägg: 1222859
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
RTS: Om 'raset' skulle ha kommit när Lander & PS var borta vore det fint. Men nu har snarare hela säsongen varit en enda lång nerförsbacke. Med en liten puckel i mitten.
Klart är att Lander & PS behövs in i laget, inte minst för att jaga på dom andra.
Klart är att Lander & PS behövs in i laget, inte minst för att jaga på dom andra.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
RTS: Det är väl precis som BB antyder, att det faktum att två nittonåringar med reströtthet ses som presumtiva frälsare inte är ett överbetyg direkt till den här upplagan av TIK.
Hurra, Rögle förlorade. Vi slåss om att vara minst dåliga.
Det känns sådär.
Hurra, Rögle förlorade. Vi slåss om att vara minst dåliga.
Det känns sådär.
Bragd-Birger: Riktigt så var det väl kanske inte, men jag har hela tiden hävdat att med dessa två borta så kommer raset, du sa väl nått i stilen att det fanns större bekymmer än detta i Timrå , och det är väl sant.