Inlägg: 1223284
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: DET skriver jag under på..... största misstaget klubbledningen kan göra efter denna säsong är att förlänga kontraktet med Challe.... får vi hit en ny tränare till nästa säsong så ser åtminstånde jag lite hopp för framtiden.
Instämmer i allt!
Challe var ett enda stort misstag att ta hit och har lyckas tagit bort våra signum: Fart & fläkt, offensivlusta och frejdighet!