Per HApps: missade dit inlägg, då var vi på samma match!
Inlägg: 1223301
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
För mycket skitsnack och annat som inte fokuserar på hockey. Ta det privat istället....
Imorrn smäller det igen och Timrå har en svår trend just nu. Må de vara för lata, men kommer ändå vinna imorrn!
Heja Timrå!
Imorrn smäller det igen och Timrå har en svår trend just nu. Må de vara för lata, men kommer ändå vinna imorrn!
Heja Timrå!