1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223874

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
BlackBay: Det finns inte en chans i helvete att Timrå har råd att ha kvar Corso som andra- eller tredjecenter. Antigen ska han spela i förstakedjan, eller i någon annan klubb. Kanske vore det idé att ha honom som vinge bredvid Lander?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
Pätr: Corso tar upp två platser för mycket. Dels den som förstecenter och dels den som en av två nordamerikaner.

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
Pätr: Jag ser också Corso mer som ytterforward. Att ligga och vänta på omställningar. Han är ju grymt snabb de första skären.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer