RocknRolf2: Grejen med Linkan är att han valdes av klubben för att han är lätt att köra över. Han är nog bara nöjd att han har en anställning som några till på kansliet. Det finns en enda person som har något att säga till om och det är "personalchefen". Han säger man inte emot såvida man inte vill käka blodpudding och nudlar....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Grejen med Linkan är att han valdes av klubben för att han är lätt att köra över. Han är nog bara nöjd att han har en anställning som några till på kansliet. Det finns en enda person som har något att säga till om och det är "personalchefen". Han säger man inte emot såvida man inte vill käka blodpudding och nudlar....