1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1224073

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
RocknRolf2: Kanske borde du "byta spår" någon gång och inte diskutera Linkan. Jag tror det har framgått med all önskvärd tydlighet vad du tycker i just den frågan...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
Vår trupp (rent spelartekniskt kvalitetsmässigt) är tillräckligt bra för att egentligen ligga på slutspelsplats, det är min fasta övertygelse!

Vad är då fel?

Tre saker:

1) Vi har inget stabilt grundspel att falla tillbaka på = Challes/Nygges ansvar.
2) Brist på karaktär, vilja, inställning och attityd i laget (inte hos alla dock).
3) Dåligt självförtroende ända ifrån inledningen på säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer