"Challe kommer säkert vinna SM-Guld som tränare, problemet här är väl snarare att tränarfilosofin med defensivt styrspel i mittzon inte gör sig riktigt bra med det lag TIK förfogar över."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Challe kommer säkert vinna SM-Guld som tränare, problemet här är väl snarare att tränarfilosofin med defensivt styrspel i mittzon inte gör sig riktigt bra med det lag TIK förfogar över."
Tack, precis det jag försökt uttrycka!
Ja, vi har ett helt okej lag!