Mackelito: Fan vad trött man blir på alla fjortisfasoner "kolla vad jag sa den 12 juni 06 kl 12,47" väx upp för f-n. Okay alla ni som sagt något som var rätt... jag dyrkar er och ser upp till er. jag skall alltid lyssna för ni gör aldrig fel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fan vad trött man blir på alla fjortisfasoner "kolla vad jag sa den 12 juni 06 kl 12,47"
väx upp för f-n.
Okay alla ni som sagt något som var rätt...
jag dyrkar er och ser upp till er. jag skall alltid lyssna för ni gör aldrig fel.
*suck*
nuff said.