Ska bli otroligt roligt att se äkta hockeydynamit igen!! Var och skulle köpa biljett idag men de sålde inte för imorrn en timme innan nedsläpp.
Det var synd att det inte blev någon supporterresa denna helg, hade vart väldigt lägligt med stort stöd på borta-is nu när det inte har gått så bra på senaste!
Tänkte höra lite också, ni Timrå-supportrar som också bor i Sthlm, finns de någon pub/bar där det visas Timrås matcher och röd/vita brukar hänga?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Härligt att höra!
Ska bli otroligt roligt att se äkta hockeydynamit igen!!
Var och skulle köpa biljett idag men de sålde inte för imorrn en timme innan nedsläpp.
Det var synd att det inte blev någon supporterresa denna helg, hade vart väldigt lägligt med stort stöd på borta-is nu när det inte har gått så bra på senaste!
Tänkte höra lite också, ni Timrå-supportrar som också bor i Sthlm, finns de någon pub/bar där det visas Timrås matcher och röd/vita brukar hänga?