Mackelito: Ingen orsak. Jag håller som bäst på att gå igenom min egen historik för att återkomma med en fullständig redovisning av alla mina klokheter. Det är en del så det tar tid.
Inte för att jag vill ha beröm eller så...nej nej.
Det bara slog mig att intresset hos er andra måste vara gigantiskt över att få ta del av dylik info.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Inte för att jag vill ha beröm eller så...nej nej.
Det bara slog mig att intresset hos er andra måste vara gigantiskt över att få ta del av dylik info.