Taurus: Nubben kom på kant med TJ därför att Nubben blev så djävla kaxig i attityden. Thats it!
Inlägg: 1224664
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
John K:
Ok, men det här blev ju väldigt bra!!!!???? Kanske det hade med hockey att göra??
Ok, men det här blev ju väldigt bra!!!!???? Kanske det hade med hockey att göra??
Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
John K: Han kanske visste vad han pratade om, resultaten var ju inte så dåliga.....hur ser det ut nu??? Klart man blir kaxig när okunninga yttrar sig om saker man vet bättre om.