Långben: Exakta siffror ang Ekonomi kontra spelartrupp kan jag inte.
Men en som Axelsson, Hynning mfl har minst 3 ggr mer lön idag än under Nubbens tid, Och då var de tänkta som 4:e lirare, inte som Linkan som förste femma spelare.
Vi hade nog en dyr trupp ja,!! men vilket drag det var kring hockey då. fullsatt vara o varannan gång.
Då VILLE spelare till Timrå!! Nu förknippas bara Tik med Dålig ekonomi, "Det blev väldigt dyra flygbilljetter" Citat Lindquist.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Långben: Exakta siffror ang Ekonomi kontra spelartrupp kan jag inte.
Men en som Axelsson, Hynning mfl har minst 3 ggr mer lön idag än under Nubbens tid, Och då var de tänkta som 4:e lirare, inte som Linkan som förste femma spelare.
Vi hade nog en dyr trupp ja,!! men vilket drag det var kring hockey då. fullsatt vara o varannan gång.
Då VILLE spelare till Timrå!! Nu förknippas bara Tik med Dålig ekonomi, "Det blev väldigt dyra flygbilljetter" Citat Lindquist.