Satt bara för skoj skull och tittade på hur Djugården uppträder de sista minuterna av matchen.
Domär bättre än Timrå på precis allting. Tik får inte låna pucken än mindra låter dom Tik komma i närheten av att kunna tackla. Det är fan imig sorgligt att se välbetalda hockeyspelare uppträda så nonschalan och dumdristigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Satt bara för skoj skull och tittade på hur Djugården uppträder de sista minuterna av matchen.
Domär bättre än Timrå på precis allting.
Tik får inte låna pucken än mindra låter dom Tik komma i närheten av att kunna tackla.
Det är fan imig sorgligt att se välbetalda hockeyspelare uppträda så nonschalan och dumdristigt.
Challe ........................................................ osv.