1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1224812

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Nu är det så här, att tar inte Timrå 3 poäng hemma mot Rögle i nästa match, så är det nog lika bra att vi helt fokuserar på att spela in oss inför kvalserien. Detta innefattar även ett tränarbyte. Boorken har ju visat sig kunna göra skillnad när det gäller kvalet, så det är lika bra att förbereda honom på vad som komma skall!

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Som jag sa, det är nåt sjukt nånstans. Nu är alla machter super viktiga och kan spelarna med Challe i spetsen inte ta tag i detta, så lycka till i kvalserien, och där blir det ju inte lätt om man fortsätter i samma gamla vanliga hjulspår. Vill bara åter igen säga FÖRÄNDRING KRÄVS!!!!!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Timrå spelar stundtals bra perioder, att man inte fortsätter med det är pga vilja utav spelarna, hade inte timrå haft bra spel överhuvudtaget hade ett tränarbytet redan skett. Tror inte problemet sitter hos challe.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer