Laken: Vi vann med 2-1. I perioder alltså, vi vann period 1 och 3 så detta var ett fall framåt. Grabbarna på isen gör ett jättebra jobb idag, bara otur att vi förlorar. Challe visade vilken demontränare han är, måste ha känts skönt att knäppa DIF på näsan genom att vinna 2 av 3 perioder mot dem på deras hemmaplan!
Även TJ och Linkan ska ha cred, utan dem hade vi inte fått uppleva det här.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Även TJ och Linkan ska ha cred, utan dem hade vi inte fått uppleva det här.
Redigerad kommentar