Ambroo: Du menar han som är en lagom fet man i sina bästa år? Eller han som flinar från öra till öra så fort han missar öppet mål. Eller han som har sånt lillebrorskomplex för att brorsan hans gick i första rundan?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du menar han som är en lagom fet man i sina bästa år? Eller han som flinar från öra till öra så fort han missar öppet mål. Eller han som har sånt lillebrorskomplex för att brorsan hans gick i första rundan?