Bragd-Birger: När man läser det du skriver känner man sig som en nicke-docka. Det är bara att hålla med.
Sedan måste jag säga att det känns lite surt vad Södertälje anbelangar. Jag hade en liten känsla för dem inför säsongen, trodde inte riktigt att de skulle vara så usla som vissa experter påstod, och tippade faktiskt att de skulle undvika kvalserien. Skulle inte vara kul att få rätt, på Timrås bekonstnad dock.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan måste jag säga att det känns lite surt vad Södertälje anbelangar. Jag hade en liten känsla för dem inför säsongen, trodde inte riktigt att de skulle vara så usla som vissa experter påstod, och tippade faktiskt att de skulle undvika kvalserien. Skulle inte vara kul att få rätt, på Timrås bekonstnad dock.