1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225145

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
Mappe: ja visst .. som hämnd på spelare och ledare i timrå .. så vi åker ur och aldrig mer kommer tillbaka .. finemang . vilken oerhörd tillfredställelse . vilka lojala fans vi är

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
superfalle: Vi ska fan inte vara beroende av att andra lag gör jobbet åt oss. Jag vidhåller att det är trevligt att se när David slår Goliat, när kämpa-anda och jävlaranamma betalar sig. Jag vill inget hellre att TIK skall klara sig kvar men samtidigt skall laget visa att det förtjänar att spela i elitserien. Det gör det tyvärr inte för närvarande.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2010-01-09
superfalle: Självklart jag vill att vi ska hänga kvar men TIK-laget måste börja prestera själv, börja ta poäng. Jag är trött på att hela tiden vara beroende på andra resultat för att vi inte tar poäng eller vinner.

Min tidigare kommentar var inte helt genomtänkt med jag är frustrerad...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer