htikare: "vilken anspänning möta Leksand växjö med tränare janne varlson som känns som en vinnarskalle som kan planetra vilja också i sitt lag..AIK el. Mora plus modo SSK el Rögle"
jag har börjat förberett mig på en KS men just i det skede du rabbla upp lagen fick jag panik, det är ju bottenlag (modo, ssk el RBK)!! och topplag från en sämre liga (även de kan kallas bottenlag i ES samanhang) och vi kan ju inte spela hockey för fem öre mot bottenlag (btw knappt mot topplag längre) Jag bryter ihop!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
modo SSK el Rögle"
jag har börjat förberett mig på en KS men just i det skede du rabbla upp lagen fick jag panik, det är ju bottenlag (modo, ssk el RBK)!! och topplag från en sämre liga (även de kan kallas bottenlag i ES samanhang) och vi kan ju inte spela hockey för fem öre mot bottenlag (btw knappt mot topplag längre) Jag bryter ihop!!!