Hur ska vi fixa KS, vi som brukar få problem med vinstsuget Sundsvall i SCA cupen.
Elitseriekonkurrenten, typ SSK eller Rögle kommer spöa oss. Sen har vi elitserehungrigt allsvenskt lag att möta då. Jag ser inte hungern eller desperationen för att kämpa i den här truppen. Nä det här blir inte lätt. Vi måste ha ny tränare till KS det behövs nytändning. Blir vi i ingenmandsland kan vi ha kvar Challe säsongen ut, men till eventuell KS måste ny röst och tanke in i båset annars kan det gå riktigt illa för denna föreningen.Hahl Bundy:
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Elitseriekonkurrenten, typ SSK eller Rögle kommer spöa oss. Sen har vi elitserehungrigt allsvenskt lag att möta då. Jag ser inte hungern eller desperationen för att kämpa i den här truppen. Nä det här blir inte lätt. Vi måste ha ny tränare till KS det behövs nytändning. Blir vi i ingenmandsland kan vi ha kvar Challe säsongen ut, men till eventuell KS måste ny röst och tanke in i båset annars kan det gå riktigt illa för denna föreningen.Hahl Bundy:
Redigerad kommentar