Laken: Både Modo och Rögle jagar förstärkningar. Antagligen lär väl dom hitta bättre alternativ än vad Linkan gjort. Eller?
Inlägg: 1225394
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
John K:Att villa vinna hockeymatcher handlar om vilja och det finns tamefan inte i Timrå IK. Förutom TRE Fyra spelare. Hur fan tänker sportchef och ledning i detta läge. Jag tror inte vi klarar en kvalserie med detta lag ... Agera för fan...
Sv: Apropå nånting...
John K: Kom bara ihåg att värvningar och korttidslån inte är samma sak när det ska börja jämföras.