1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225514

Sv: Ny Tikare
actionleif: Nivån på kommentarerna hos Expressen får HS att framstå som ett MENSA-forum. Så jag lägger inte så mycket vikt på det än.

Skulle vi inte hellre behövt en sniper?

Svarskommentarer

Sv: Ny Tikare
73Sjöbba: Jo det är vad jag anser också, alt om vi inte tar en PP back som Aalto eller Määenpä t.ex.

Men snipers finns det några som vi skulle kunna värva, har vi budget för en bra spelare tycker jag vi skall satsa på Janne Pesonen som det går tungt för i KHL, lär vara lite för dyr och då skulle en spelare som Kristian Kuusela exempelvis vara perfekt.

Men värvningen av Nylander var VÄLDIGT onödig och det har ja sagt sedan långt innan han blev klar, han kostar bara pengar som vi kunnat lagt på en annan spelare.


Bryt kontraktet med Nylander och ta in Kuusela eller Pesonen, Määnikö är också ett bra alternativ!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer