1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225533

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2:

Ja, det är faktiskt helt sjukt. Nevalainen ser ju mer ut som en liten forward än en spelande back. Han kan åka skridskor men inte mycket mera. Caslava får ju spela för 2 spelare oftast.

Sebbe Erixon borde ha dubbelt så mycket speltid som Nevalainen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The great one: Jag har i o f s svårt att tänka mig att Sebbe orkar spela 45 minuter/match...
Ser i statistiken att Nevalainen ligger på 16:e plats totalt i elitseriens speltidstopp.
Imponerande. Han vet verkligen hur man lirar Challe-hockey!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.