"– Det viktigaste är att det finns förtroende mellan spelarna och tränaren. Skulle det inte finnas förtroende blir saken i ett annat läge. Får man de signalerna är det väldigt viktigt att ta det på allvar och kanske agera, men där upplever jag inte att vi är idag."
Så då antar jag att spelartruppen har fortsatt förtroende för vårat tränarpar då?!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så då antar jag att spelartruppen har fortsatt förtroende för vårat tränarpar då?!