1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225882

Sv: Ny Tikare
Mackelito: Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om att Nylander kommer att bli bättre. Visst hade han varit utanför laget i Ryssland på slutet, med lite mer matchträning så är det inte omöjligt att han höjer nivån på sitt spel.
Sämre kan han ju knappast bli? ;-)

Svarskommentarer

Sv: Ny Tikare
"Hörde att Timrå förstärker ytterligare innan den 31,,, =) Kul för Peter att få spela med brorsan, kanske det gör att han kommer igång. Han har sett väldigt blek ut annars.




Mimmmi Kommentera 54 min sedan"


Jadu mimmmi...lösa rykten för effektsökeriets skull. Inte kul....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer